to GIBRALTAR.reismee.nl

Dag 12 Huesca-Lleida

Tegen half acht wordt het licht. Niet veel later vertrekken we vanaf de parkeerplaats van het hotel richting het zuid-oosten.
Vooral de eerste uren is het een prachtige rit. Kleine dorpen, kerken en kasteeltjes op de heuvels. Fantastische landschappen waar je tientallen kilometers in de verte de wazige bergen ziet. Spelende herten op de weg voor ons. Vreemde geluiden uit het struikgewas. (Terwijl ik dit schrijf hoor ik in mijn hotelkamer ook vreemde geluiden boven me. Vreemd, dat wil zeggen, je weet niet precies wat het is en je vraagt je af of het misschien een apparaat is dat het niet helemaal goed doet. In dat geval kun je bij de receptie vragen of ze er even naar willen kijken. Ik twijfel).
Het gevoel van ruimte is overweldigend. We zijn alleen op de weg en voor even alleen op de wereld. Wat een schitterende streek is dit toch.
De tweede lekke band (op 3 x 1500 km = 4500 km) is snel vervangen en terwijl de smalle landwegen veranderen in rechte banen en de omgeving langzaamaan minder spectaculair wordt rijden we na 120 km door een industrieel landschap Lleida binnen.
(Inmiddels denk ik te weten dat het geluid boven me niet werd veroorzaakt door een defecte machine).

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!